دانلود رایگان برنامه پولی کاملترین جعبه ابزار آموزشی مرجع دستگاه های اکسپریا در ایران
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد
آمار وب سایت

نسخه 4.1 اپلیکیشن Xperia ToolBox یک برنامه معمولی نیست بلکه یک ابر اپ آموزشی و مرجع که سرآمد تمام اپلیکیشن های آموزشی اکسپریا در تمامی ضمینه ها و در تمامی مارکت های ایرانی و خارجی می باشد که قادر است هر کاربر مبتدی و آماتور را به یک کاربر حرفه ای تمام عیار در تمامی ضمینه ها شامل تعمیر ، فلش ، آپدیت ، آنلاک ، نصب رام رسمی و غیر رسمی ، ساخت رام رسمی و غیر رسمی ، روت ... و بسیاری دیگر از ضمینه های حیاتی که هر کاربر به آن نیاز کاملا جدی دارد را در اختیار کاربران قرار دهد و هر روز کامل و کاملتر می گردد مطالب درون این اپلیکیشن بقدری مهم و حیاتی هستند که در هیچ جای کشور آن را آموزش نمی دهند و بابت انجام هر یک از مطالب درون اپ بدون در اختیار گذاشتن آموزش به مشتری با مبلغ هنگفتی انجام می گردد از این رو با ارائه اپ جعبه ابزار بسیار پیشرفته اکسپریا شما می توانید فعلا به مطالبی بالغ بر 800 هزار تومان دسترسی پیدا کنید.
در این اپلیکشن شما با مفاهیم زیادی شامل:
کلیه لغات اصطلاحی مانند رام رسمی و غیر رسمی ، کرنل رسمی و غیر رسمی ، بوت لودر ، آپدیت ، فلش و ... آشنا خواهید شد.
همچنین به صورت گام به گام نحوه:
راه اندازی های اولیه جهت فلش در انواع ویندوز ، فلش رام رسمی ، فلش کرنل رسمی ، فلش انواع کرنل غیر رسمی ، آپدیت کلیه دستگاه های اندرویدی اکسپریا سونی توسط نرم افزار های رسمی سونی ، آنلاک بوت لودر توسط معتبرترین روش های رسمی سونی ، بکاپ گیری و بازگردانی بوت لودر و بسیاری دیگر از عملیات ها .. که نمی توان آن ها را در اینجا بیان نمود.
شاید با شنیدن لغات بالا تصور کنید که انجام این عملیات ها برایتان سخت باشد اما سخت در اشتباه هستید زیرا آموزش های درون کتاب به قدری گام به گام و دسته بندی شده و آسان است که کودکان 10 ساله هم می توانند عملیات های بالا را فرا گیرند و حرفه ای شوند.
خلاصه : با خرید اپلیکیشن Xperia ToolBox گذرتان هیچ وقت به تعمیر گاه نخواهد افتاد. حتی یکبار
اطلاعیه : در نسخه های 5 و 6 آموزش کامل نصب کاستوم رام های غیر رسمی شامل سیانوژن ، مویی ، اسلیم ، پارانوید و ... اضافه خواهد شد.(انواع اندروید 4.4 یا 5.0 یا پایین تر)




:: بازدید از این مطلب : 612
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : ابوالفضل بلمچی پور
ت : شنبه 25 بهمن 1393
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی